Jumaat, 27 Februari 2009

XPDC Kinabalu 2009

Jejak Rimba , KeRIS, buat xpdc ke Gunung Kinabalu, so aku tak nak terlepas peluang ni untuk mendaki gunung tertinggi di Asia Tenggara. Semua ahli Jejak Rimba ni dah bersedia habis ler, latihan pergi gunung2 sekitar N9. Yang aku ni, setakat jogging je, nak dapatkan fitness konon. Tapi bila dah memijak kaki gunung, aku dah readykan kamera aku. Lens 12-24mm ngn 18-70mm aku bawak utk cover story Jejak Rimba ni (:-><) Sepanjang perjalanan aku tembak ler, kekawan yang sesama O2nya dan tenaganya, sampai KM4, aku pun dah naik n nait penat. Kamera pun semakin jauh dari tangan aku, simpan dalam beg je, hehehe. So setakat yang ade je ler, enjoy!!!Photomerge di kaki gunung Kinabalu. Nice hah!!!!!

2 ulasan:

Mira berkata...

cantik gambar nih...suka sangat tengok awan dengan cahaya tuh..bukan senang nak dapat pic mcm ni yek..

Hazize San berkata...

mmg susah nak dapat gambar mcm ni, sampaikan org lain dah naik puncak, kita tgh sibuk ambik gambar sampai lupa nak naik puncak....